Գլխավոր էջ » Հոդվածներ » Հայոց լեզու |
Նյութերը ենթաբաժնում: 12 Ցուցադրված նյութերը: 1-10 |
Էջեր: 1 2 » |
Դասավորել ըստ: Ամսաթվի · Անվանման · Վարկանիշի · Մեկնաբանությունների · Դիտումների
«Հետապնդում եմ ու չեմ հասնում »-, այսպես է արտահայտել իր զգացմունքն առ Աստված Մեծ աղոթասացը: Xհ2 դասարանն էլ մի քանի դասաժամ «հետապնդում էր» Նարեկացուն... |
«Ազգային մնայուն բոլոր արժեքների կենտրոնում եղել և մնում են Մայր աթոռը և նրա սիրտը` Գևորգյան հոգևոր ճեմարանը»,- այս խորագիրն էր կրում Մասիսի N5 ավագ դպրոցի Xհ2 դասարանի հայոց լեզվի դասը: Սովորողներն այդ օրը առավել հագեցած նյութեր էին պատրաստել, լրացուցիչ տեղեկություններ էին հավաքել, քանի որ բաց դասին համալրված էր նաև Գևորգյան ճեմարանի սան, դպրոցի շրջանավարտ Գևորգ Կարապետյանը: Նա լսեց սովորողներին, սիրով պատասխանեց նրանց հարցերին, ներկայացրեց ճեմարանի մասին պատմող տեսանյութ: Դասն էլ ավելի հետաքրքիր և յուրահատուկ դարձավ խելացի և բանիմաց հոգևորականի մատուցմամբ: Սովորողները շատ տպավորված էին: Նման դասեը կլինեն շարունակական: |
Սեպտեմբերի 23-ին X-1 հումանիտար հոսքում Ա.Ջանինյանի հերթական դասն էր հայոց լեզվից` «Մխիթարյան միաբանություն» թեմայով: Հետազոտական աշխատանքի միջոցով սովորողները ներկայացրին կրթօջախի դերն ու նշանակությունը հայոց ինքնությունը պահպանելու և այն սերնդեսերունդ փոխանցելու գործում: Խմբերը պատրաստել էին խոսուն տեսասահիկներ, որտեղ ներկայացված էին համաշխարհային այն գործիչները, որոնք միաբանությունում զբաղվել են գիտամանկավարժական գործունեությամբ: Դասի ընթացքում միջառարկայական կապ ստեղծվեց «Հայոց պատմություն», «Հայ գրականություն», «Աշխարհագրություն», «Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկաների հետ: Կիրառվեցին ժամանակակից ուսուցման տարբեր մեթոդներ` մտագրոհ, հետազոտական աշխատանք, բանավեճ և այլն: Դասը բոլորի հոգին լցրեց հպարտությամբ` ամրակայելով նրան մեջ աշխատասիրություն, կամքի և տոկունության զգացում.այդպիսին են եղել Մխիթարյան միաբանության երևելիները: |
Դաս-միջոցառումը նվիրված էր Մխիթարյան միաբանության 300-ամյակին: Սովորողները ակտիվ մասնակցում էին դասին: Նրանք ուսումնասիրել էին հայագիտության նշանավոր կենտրոնների ու դպրոցների` Մխիթարյան միաբանության, Լազարյան ճեմարանի, Ներսիսյան դպրոցի, Գևորգյան ճեմարանի գործունեության, նրանց կարևոր դերի ու նշանակության մասին: Սովորողները շեշտը դրել էին Մխիթարյան միաբանների կատարած հայանվեր աշխատանքի վրա: Ցուցադրվող տեսասահիկները ու տեսաֆիլմերը պատմեցին Մխիթարյանների հայապահպան աշխատանքի մասին:Դաս-միջոցառումը սովորողներին հայրենասիրական, մշակութային, կրթական մակարդակ ու կենսափորձ ունեցող մարդկանց հետ հաղորդակցվելու հնարավորություն տվեց: |
Սեպտեմբերի 23-ին X-1 հումանիտար հոսքում Ա.Ջանինյանի հերթական դասն էր հայոց լեզվից` «Մխիթարյան միաբանություն» թեմայով: Հետազոտական աշխատանքի միջոցով սովորողները ներկայացրին կրթօջախի դերն ու նշանակությունը հայոց ինքնությունը պահպանելու և այն սերնդեսերունդ փոխանցելու գործում: Խմբերը պատրաստել էին խոսուն տեսասահիկներ, որտեղ ներկայացված էին համաշխարհային այն գործիչները, որոնք միաբանությունում զբաղվել են գիտամանկավարժական գործունեությամբ: Դասի ընթացքում միջառարկայական կապ ստեղծվեց «Հայոց պատմություն», «Հայ գրականություն», «Աշխարհագրություն», «Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկաների հետ: Կիրառվեցին ժամանակակից ուսուցման տարբեր մեթոդներ` մտագրոհ, հետազոտական աշխատանք, բանավեճ և այլն: Դասը բոլորի հոգին լցրեց հպարտությամբ` ամրակայելով նրան մեջ աշխատասիրություն, կամքի և տոկունության զգացում.այդպիսին են եղել Մխիթարյան միաբանության երևելիները: |
08.09.2017թ հերթական համագործակցային դասը Մասիսի |
ԺԱՄԱՆԱԿՑՈՒՅՑ Մարտի 21-ի` Պոեզիայի միջազգային օրվան նվիրված
|
Մասիսի N5 ավագ դպրոցի XIբն հոսքում իրարանցում էր: 26 սովորողներ փորձում էին ասել իրենց ասելիքը` նվիրված Վ.Տերյանի «Մթնշաղի անուրջներ» ժողովածուին: Հայոց լեզվի և հայ գրականության 10-օրյակի շրջանակում կազմակերպվեց «Պոեզիայի ժամ»: Դասը ապահովված էր պաստառներով, տեսասահիկներով, ցուցադրվող նյութերով: |
29.02.2016թ XIհ դասարանի բաց դասը նվիրված էր հայոց լեզվի 10-օրյակին: Սեղաններին պաստառներ էին, տեսարաններ, որոնք ներկայացնում էին հայոց լեզվի պատմությունը, խոսքի մասերը: Սովորողները խոսում էին վարժ, ճիշտ տեղին էին օգտագործում հայերենի բառն ու նախադասությունը: |
Փետրվարի 22-ին, 12-րդ դասարանի ընդհանուր հոսքը, դասավանդող ուսուցիչ Ս.Խուդաղուլյանի գլխավորությամբ, կազմակերպել էր դաս-միջոցառում` նվիրված մայրենիի տոնին: Ծրագիրը շատ բազմաբովանդակ էր և ուսուցանող: Ուսուցչուհին շեշտը դրել էր ոչ թե բանաստեղծությունների, այլ հետաքրքիր տեղեկությունների, բառերի խորհրդավոր աշխարհի և լեզվին լավ չտիրապետելու հետևանքով առաջացած զավեշտական իրավիճակների վրա: Ներկա գտնվողների կողմից դաս-միջոցառումը համարվեց հաջողված և շատ օգտակար մայրենին անաղարտ պահելու համար: |