Գլխավոր էջ » Հոդվածներ » Մեր առօրյան |
Նյութերը ենթաբաժնում: 97 Ցուցադրված նյութերը: 81-90 |
Էջեր: « 1 2 ... 7 8 9 10 » |
Դասավորել ըստ: Ամսաթվի · Անվանման · Վարկանիշի · Մեկնաբանությունների · Դիտումների
Մասիսի N5 ավագ դպրոցի 15 սովորողներ մասնակցեցին համայնքի կազմակերպած միջոցառմանը, որը նվիրված էր գրքի օրվան: Երեխաները հանդես եկան տարբեր երաժշտական համարներով, իսկ ավագ դպրոցի սովորողները ասմունքեցին տարբեր ստեղծագործություններ և ի շնորհակալություն մասնակցության, ստացան մագաղաթներ` գեղեցիկ բանաստեղծություններով: |
Մասիսի N5 ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ հանդիպում ԱԳԲ ավագ տեսուչ` Վ.Սիմոնյանի հետ:Հանդիպմանը ներկ էր նաև ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ` Ց.Ստեփանյանը և դասղեկները:
|
Մասնագիտական կողմնորոշում
Մասնագիտական կողմնորոշման նպատակով Մասիսի N5 ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ հանդիպում ՌՈՒՀ-երի ներկայացուցիչների հետ:
|
Բնագիտամաթեմատիկական մասնախմբի տասնօրյակ Այսօր` 26.1.2015թ-ին Մասիսի քաղաքի N5 ավագ դպրոցի XI բնագիտական հոսքի սովորողների մոտ համագործակցային դաս էր երկրաչափություն առարկայից: |
Ֆրանսիական պոեզիա
Նոյեմբերի 23-ին Մասիսի N5 ավագ դպրոցի ֆրանսերենի ուսուցչուհի Ադրինե Մակարյանը կազմակերպել էր դաս-միջոցառում «Ֆրանսիական պոեզիա» թեմայով:Սովորողները 2 խմբով ներկայացրին ֆրանսիացի 2 հայտնի բանաստեղծների` Շարլ Բոդլերի և Պոլ Էլյուստի կյանքն ու ստեղծագործությունները: |
ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ ՄԱՍԻՍԻ N5 ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑՈՒՄ Նոյեմբերի 17-ին Մասիսի N5 ավագ դպրոցի X,XI,XII դասարաններում իրականացվեց դասղեկի ժամ`«Մարդը կարիքի մեջ» ՀԿ-ի կողմից առաջարկված «Միգրացիա» թեմայով: Այս թեմայի ուսուցումը կատարվեց ֆիլմերի ցուցադրման միջոցով: |
2015թ հոկտեմբերի 22-ին Մասիսի N5 ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում` նվիրված Մեծ եղեռնի 100-ամյակին: |
Մասիսի N5 ավագ դպրոց Մասիսի N5 ավագ դպրոցի կենսաքիմիա հոսքի XI դասարանում անցկացվեց բաց դաս «Մարդու սաղմնային և հետսաղմնային զարգացումը» թեմայով: |
Անկախության օրվա առթիվ Մասիսի N5 ավագ դպրոցի սովորողները այցելություն կազմակերպեցին Արտաշատի N32277 զորամաս: |
Մասիսի N5 ավագ դպրոցում անցկացվեց համագործակցային դաս –հանդիպում Մասիս քաղաքի կենտրոնական հիվանդանոցի գինեկոլոգիական բաժանմունքի վարիչ, բժիշկ Մ.Ենգիբարյանի հետ: |